A Multi-Pay® miért fejlesztette ki az Online HR-inast?
A cafeteriára vonatkozó jogszabály elfogadására általában novemberben kerül sor, így megközelítőleg egy hónap áll rendelkezésre, hogy a munkáltató a dolgozók számára legkedvezőbb cafeteria-palettát állítsa össze. Ezen felül nem egyszerű kiigazodni az egyes elemeket terhelő adók és keretek között sem. Emiatt szinte lehetetlen vállalkozás a dolgozók éves cafeteria keretről időben történő nyilatkoztatása.
Jellemzően csak a legnagyobb vállalatok és állami szervezetek engedhetik meg maguknak, hogy külön cafeteria-szolgáltatót alkalmazzanak, vagy a saját HR osztályukon ezzel egy külön erre kiképzett ember foglalkozzon – nehéz a jogszabályok nyomon követése.
Erre megoldás a könnyen kezelhető Multi-Pay® Online HR-inas.
Mit tud az Online HR-inas?
lépés: Munkáltató
A munkáltató megadja a cafeteria-keretre vonatkozó legfontosabb paramétereket (például a dolgozói éves keretet, a választható elemeket és a szolgáltatókat).
A dolgozói modulban csak az itt megjelölt elemek válnak elérhetővé a munkavállalók számára.
lépés: Munkavállaló
Az úgynevezett dolgozói modul segítségével a munkavállalók már maguk is eligazodhatnak a programban és a munkaadó által megadott éves keretet havi bontásban saját maguk számára fel tudják osztani.
lépés: Multi-Pay®
A betöltött adatok alapján a Multi-Pay® kiállítja a munkáltatók részére azt az egyetlen számlát, ami a teljes céges cafeteria-költést tartalmazza. A nyilvántartó rendszerhez opcionálisan vásárolható kártya, mely azokat az elemeket tartalmazza, amit a jogszabály erről a kártyáról enged finanszírozni (minden cafeteria-elem, a SZÉP-kártya, Erzsébet-utalvány kivételével).
Az Online HR-inas előnyei
A munkaadó tehermentesítése: nem kell külön embernek foglalkoznia a cafeteria-nyilatkozatok kitöltésével, összegyűjtésével.
Nem kell a jogszabály-változásokat figyelni, akár az év közbeni változások is lekövethetőek az Online HR-inassal.
Olcsóbb, mint a piacon elérhető önálló cafeteria-ügyviteli programok.
A kis- és középvállalkozások számára elérhető, mert nem fix díja van, hanem a díjazás munkavállalónként kerül meghatározásra.
Mindez a rendelkezésükre bocsátott cafeteria-forintok legjobb beosztását eredményezi.
Telefonos segítség hétköznapokon 8-22 óra között.
Az Online HR-inas díjazása
Az Online HR-inas rugalmasan igazodik az Ön munkáltatói igényeihez.
Az Online HR-inas különösen a kis- és középvállalkozások számára lehet vonzó alternatíva, akik azért nem gondolkoztak cafeteriában, mert eddig megoldhatatlan feladatnak tűnt az utalványok kiosztása vagy a jogszabályok követése, nem is beszélve a magas költségekről.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését keresse munkatársainkat telefonon (+36 1 210 9774) vagy e-mailen (multi-pay@multi-pay.hu).