Van már ajándékkártyája? (2020.03.01)

A 10 éve cafeteriakártyaként indult Multi-Pay® Zrt. 2017-ben bővítette profilját. Ma már több cég ajándékkártyája mögött is a Multi-Pay® áll szolgáltatóként.

Ma már szinte alig akad olyan üzlethálózat vagy márka, amely ne árulna ajándékutalványt vagy ajándékkártyát vásárlóinak. A prepaid ajándékkártya a kockázatmentes ajándékozás kedvelt eszköze, hiszen a megajándékozott a kapott összeget arra költi adott üzletben, amire onnan igazán szüksége van. Az ajándékozó biztos lehet abban, hogy tökéletes örömet okoz, miközben az ajándékkártya sokkal elegánsabb meglepetés, mint a borítékba rakott pénz.

A kártyát kibocsátó kereskedő vagy szolgáltató szintén jól jár. Hogy miért? Mert az ajándékkártya

  • támogatja az értékesítést,
  • növeli a vevők lojalitását,
  • segíti a vevőszerzést,
  • javítja a kártyát kibocsátó cég likviditását,
  • fokozza a felhasználói élményt,
  • biztosítja a választás lehetőségét ajándékozónak és ajándékozottnak egyaránt.

Ismeri a Starbucks sztoriját? A cégnek a feltöltött ajándékkártyák sokkal nagyobb hasznot hoztak, mint azt bárki gondolta volna. Tavaly egy elemző utánanézett, a 444.hu pedig megírta, hogy mit is jelent ez számokban. Íme, az eredmény:

  • Ezeken a kártyákon összességében 1,6 milliárd dollárt tárolnak az ügyfelek. Márpedig ez egyfajta ingyenhitelt is jelent a vállalkozás számára, amelyet tulajdonképpen a fogyasztóik adnak neki, és amit akár más hitelek törlesztésére is fordíthat.
  • Ajándékkártyás fizetésnél nincs bankkártyás tranzakciós díj, igaz a kártyát biztosító társaság felszámít valamekkora jutalékot a szolgáltatása után.
  • Az ajándékkártyán lévő összeget általában nem költik el teljes egészében a vásárlók a lejárati ideig: egy 2018-as adat szerint a feltöltött összeg 10%-a ragadt bent, amivel 155 millió dollár tiszta nyereséghez jutott a vállalat.

– Más cégek tapasztalatai is igazolják a 10-15%-os extraprofitot. Ez éves 500 millió forint feltöltés esetén akár 75 millió forint nyereség az üzletnek – mutat rá Nagy Sándor, az idén 10 éves Multi-Pay® Zrt., az egyik tisztán magyar tulajdonban lévő ajándékkártya-szolgáltató vezérigazgatója.

A számos referenciával rendelkező Multi-Pay® vállalja a megszemélyesített ajándékkártyák gyártását és a rendszer üzemeltetését teljes körű ügyintézéssel a pénzfeltöltéstől a költésig. A cég kínálatában az értékkel ellátott és érték nélküli plasztikok is megtalálhatók. Előbbi esetben a megrendelő által biztosított vonalkód tartalmazza az általa igényelt költhető egyenleget, amelyet a vevő az üzlet pénztáránál fizet meg. A tetszőleges összeggel feltölthető kártyákra pedig az üzletek POS termináljainak áruvisszavét funkciójával kerül a pénz.

– Az elfogadóhely márkájára megszemélyesített kártya kizárólag a márkaüzletekben költhető. A kártya érvényességi idejét pedig szabadon meghatározhatja a kibocsátó – mutat rá Nagy Sándor.

Érdekel az ajánlat

Fotó: pexels.com


Vissza

Multi-Pay® Zrt.
Székhely:
1022 Budapest, Bimbó út 18.
Ügyfélszolgálat: (06 1) 210 9797
Telefon: (06 1) 210 9774
E-mail cím:
multi-pay@multi-pay.hu
Bankszámlaszám:
10702019-65910144-51100005
 
Mg Főzi Főzelékgyár
ételfogyasztás
Budapest
Campona Bevásárlóközpont
I. emelet
Copyright © Multi-Pay Zrt. Minden jog fenntartva.
map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off map1_on map2_off map3_off map4_off map5_off map0 map2_on map1_off map3_off map4_off map5_off map0 map3_on map1_off map2_off map4_off map5_off map0 map4_on map1_off map2_off map3_off map5_off map0 map5_on map1_off map2_off map3_off map4_off map0 map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off