A Google minden év végén nyilvánosságra hozza, melyek voltak a keresőjébe világszerte leggyakrabban beírt szavak. A keresőóriás tematikus listán teszi közzé az egyes országokban az embereket leginkább foglalkoztató sport és kulturális eseményeket, továbbá a legnagyobb keresési számot elérő recepteket, mozifilmeket és tévéműsorokat. A 17. alkalommal publikált lista több mint 70 ország több száz toplistáját ismertette.
A magyarországi abszolút lista élén a Black Friday szerepel, mely még a FINA világbajnokságnál és az Eurovíziós Dalfesztiválnál is jobban érdekelte a hazai internetezőket. A listán szerepel még az iPhone8, a tévéműsorok körében az X-Faktor jár az élen, receptek között pedig a csirkemell és a frankfurti leves elkészítési módjára kerestek rá a legtöbben. Mozifilmek között pedig az Az című film, a Pappa Pia és a Kincsem vezetik a sort. Szintén toplistás az Andorra – Magyarország futballmérkőzés és a Fidget spinner is, de előkelő helyen végzett még az óraátállítás is.
A keresőmotor kifejlesztője saját módszertan alapján szűri ki a felkapott kereséseket, összehasonlítva a tavalyi évvel és megjelenítve azt, ami a kor emberét kiemelten és huzamosabb ideig érdekelte. A Multipayes statisztikák is tükrözik a Google listáját: a Fekete Péntek alkalmával a kártyás költések is megugrottak, sokan igyekeztek a cafeteriazsebek segítségével is kihasználni az akciókat. Sokan fizettek például a saját termék, szolgáltatás alszámláról, ami egyértelmű bizonyítéka annak, hogy a munkavállalók többsége szívesen használja a mindennapokban azokat a termékeket, szolgáltatásokat, amelyeket a cége forgalmaz.
Amit csak a Multi-Pay® tud!
A munkáltató a bérnél kedvezőbb, 40,71%-os adóteherrel biztosíthat a saját terméke, szolgáltatása megvásárlására forrást egyes meghatározott juttatásként. A Multi-Pay® kártya az egyetlen olyan elektronikus cafeteriakártya, amely külön alszámlán kezeli a juttatást, így a munkáltató adminisztrációs terhe minimális.
Kössön szerződést, küldje el a dolgozók nevét és adóazonosító jelét tartalmazó listát, fizesse be a kártyadíjat és két hét múlva munkavállalói már az elektronikus cafeteriakártyával vásárolhatnak a cég bármely üzletében.