Hatalmas siker a Rossmann ajándékkártya (2017.04.01)

A Rossmann tavaly ősz óta teszi lehetővé vásárlói számára, hogy ajándékkártyával lepjék meg a szeretteiket. A szolgáltatás bevezetésétől március végéig több mint tízezer kártyát töltöttek fel átlagosan 5 500 forinttal a vásárlók. Egy kártyát jellemzően többször is felhasználnak, tehát a megajándékozott egy vásárlással nem költi el a teljes feltöltött összeget.

Az elektronikus ajándékkártya, amelynek kibocsátója a Multi-Pay® Zrt, az ajándékozó és ajándékozott számára is rugalmas, kényelmes és praktikus szolgáltatás. A kártyák eddigi sikerén felbuzdulva hamarosan már különböző életeseményekre szabott plasztikok is megtalálhatók lesznek a Rossmann üzleteiben, így például a közelgő anyák napjára vagy a nyári esküvőkre. A köszöntő vagy gratuláló üzenetekkel ellátott kártyák az alkalomhoz illően választhatóak még személyesebbé téve az ajándékozást.

Rossmann ajándékkártyát bárki igényelhet bármely magyarországi Rossmann Drogéria és Parfüméria üzletben, és bárki lehet a kártya kedvezményezettje, hiszen a pénztáraknál 1 000 és 100 000 forint közötti tetszőleges összeggel feltölthető fizetőeszköz nem névre szóló. A feltöltéstől számított 12 hónapig érvényes kártyával fizethetünk bármely magyarországi Rossmann üzletben, bármely, a drogéria választékában található termék vásárlásakor.

Hogy mennyi pénz van a kártyán, a http://www.huseges-vagyok.hu/ oldalon lehet ellenőrizni. És ha az ajándékkeret kimerült – a kártya nem újratölthető, nem visszaváltható és készpénzre nem váltható – megmarad emléknek az üdítő, harmonikus dizájnú plasztik.

Az ajándékkártya bevezetése része a Rossmann márkaépítési stratégiájának, mintahogyan az is, hogy az összes magyarországi Rossmann dolgozó rendelkezik Multi-Pay® kártyával, amelyet a Rossmann üzleteiben tud felhasználni. A céges saját termék és szolgáltatás egyenleg feltöltése ugyanis remek eszköze a teljesítmény elismerésének.

Díjazták a Rossmannt


„Egy uncia hűség felér egy font ügyességgel” – állította már a 19. század végén is Elbert Hubbard, amerikai író, üzletember.

A Rossmann ajándékkártyához hasonlót mérettől függetlenül bármelyik kereskedő vagy szolgáltató igényelhet a Multi-Pay® Hűséges vagyok program keretében. A prepaid multipayes ajándékkártya bevezetésén érdemes elgondolkodni akkor is, ha a vállalat már rendelkezik valamilyen hűségprogrammal és akkor is, ha még csak most tervezi annak kialakítását. Utóbbi esetben a Multi-Pay® szakértelme és a különböző hűségprogramok bevezetése kapcsán szerzett tapasztalatai is hozzájárulhatnak, hogy minél hatékonyabban, az ügyfelek igényeit maximálisan kiszolgáló programot sikerüljön kidolgozni. Mert ma már alapvetően az érdekei szerint dönt a tudatos fogyasztó, hogy melyik cég vagy termék iránt köteleződik el. Ezek a fogyasztók patikamérlegen mérik például, hogy a hűségprogramok közül melyik mit kínál, melyiket érdemes inkább választani.

Létezik a racionális döntés, amikor a fogyasztó az anyagi, vagy egyéb előnyök miatt választ a cégek között. Ám a racionális kötődés könnyen fel is bontható: elég egy racionálisan jobb ajánlat a versenytárstól. Amit viszont nem ilyen egyszerű elszakítani, az az érzelmi kötődés. Ami pedig segíthet kialakítani az emocionális kötődést, az a fogyasztói élmény, amelynek fontos eszköze lehet a Hűséges vagyok.

További információért kattintson ide, vagy hívja munkatársunkat a +36 1 210 9774-es telefonszámon, ezen felül jelentkezhet e-mailen is a multi-pay@multi-pay.hu címen.

9 érv a multipayes hűségprogram mellett

Növeli az üzlet forgalmát: az előre feltöltött kártya biztosan visszatérő vásárlókat jelent, az ajándékba vásárolt kártya pedig újakat hoz.

Növeli a vásárlók kényelmét: nem kell attól tartaniuk, hogy a megvásárolt ajándékkal nem sikerül örömet szerezni. Az ajándékkártyán lévő összeg tetszőlegesen felhasználható az üzletben kapható árucikkekre.

Kielégíti a vásárlók játékkedvét: a gamification napjaink hívószava. A hűségkártyához tetszőleges lojalitásprogram kapcsolható.

Garantálja a vásárlók elégedettségét: a kártyához tetszőleges nagyságú árkedvezmény vagy akció adható. Kutatások igazolják, nem is a kedvezmény mértéke számít, hanem az, hogy a vevő úgy érezze, kap valamit.

Azonnali likviditást biztosít: a törzsvásárlói forintok a kártya eladásakor azonnal a kereskedőt gazdagítják.

Automatizált adminisztrációt kínál: az előre feltöltött kártya mindenkori egyenlegét a Multi-Pay® tartja kézben, így az üzletnek nem kell bajlódnia a maradékkeret nyilvántartásával.

Rugalmas és egyszerű: a bármely POS terminálon működő kártya a vevő igényeihez igazodva tetszőleges összeggel tölthető fel, és az ajándékozott igényei szerint tetszőleges részletekben költhető.

Minden kereskedő számára elérhető: minden magyarországi kereskedő és bolthálózat csatlakozhat már működő POS terminállal vagy vadonatúj telepítésével. A multipayes POS akció részleteiért kattintson ide!

Költséghatékony: beruházás nélkül jutalmazhatja rendszeresen visszatérő ügyfeleit. Az újratölthető hűségplasztik ára párszáz forint, a rendszerhasználat után a forgalom függvényében kell fizetni.

Személyre szabott árajánlatunkért keresse munkatársunkat a +36 1 210 9774-es telefonszámon vagy e-mailen a multi-pay@multi-pay.hu címen.


Vissza

Multi-Pay Zrt.
Székhely:
1022 Budapest, Bimbó út 18.
Ügyfélszolgálat: (06 1) 210 9797
Telefon: (06 1) 210 9774
E-mail cím:
multi-pay@multi-pay.hu
Bankszámlaszám:
10702019-65910144-51100005
Copyright © Multi-Pay Zrt. Minden jog fenntartva.
map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off map1_on map2_off map3_off map4_off map5_off map0 map2_on map1_off map3_off map4_off map5_off map0 map3_on map1_off map2_off map4_off map5_off map0 map4_on map1_off map2_off map3_off map5_off map0 map5_on map1_off map2_off map3_off map4_off map0 map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off