A Multi-Pay® egyik legrégibb kártyaelfogadó partnere, a dm két üzlete is felkerült a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által bevezetett „Pozitív listára”. A vásárlók elégedettsége a drogéria üzletpolitikájának fontos pillére, a dm munkatársai közül többen fogyasztóvédelmi referensek is, a vállalat magas színvonalú ügyfélkezelésre törekszik. A dm ügyfélkapcsolatának alapja, hogy a vállalat termékei és szolgáltatásai a vevői elvárásoknak megfelelően állnak a vásárlók rendelkezésére.
A dm 2016 tavaszán a vásárlók elégedettsége érdekében elindította ügyfélszolgálatát, amely munkanapokon áll a vásárlók rendelkezésére, levélben és telefonon is várják a kérdéseket, észrevételeket.
A hálózat a szolgáltatások fejlesztésére kiemelt figyelmet fordít: tavaly bevezették új applikációjukat, amelynek segítségével a törzsvásárlók egyetlen érintéssel gyűjthetik pontjaikat, s válthatnak be kuponokat. Az üzletekben free wifit használhatnak a vásárlók, lehetőség van NFC fizetésre is, ahogyan a Multi-Pay® kártya több alszámláját is valamennyi üzletben elfogadják.
A dm-drogerie markt
A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13 ezer terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból. A Multi-Pay® alszámlái közül az Ételfogyasztás, Ajándék, Kozmetikum és tisztítószer, Vitaminok és táplálékkiegészítők zsebből fizethetünk az ország valamennyi dm áruházában. A 256 üzlet teljes lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.
A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", amelynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését.