A modern hírfogyasztási szokásokat követve a Ritmus egészség- és életmód magazin is megjelent az interneten: a print helyét decembertől teljes egészében a magazin ingyenesen olvasható online változata vette át, ahol a friss hírek és sztárinterjúk mellett a nyomtatott lapban korábban megjelent cikkek is megtalálhatók.
Ma már szinte minden háztartásban akad valamilyen internetezésre alkalmas eszköz. Az infokommunikációs kütyük hozzáférési adatainak növekedése mellett a használat tekintetében is folyamatos volt a bővülés: a Kutatópont felmérése szerint 2014 végén már három 18 éves vagy annál idősebb megkérdezettből ketten interneteztek valamilyen gyakorisággal és minden második magyar felnőtt napi internetezőnek számított. Az online tartalomfogyasztás tekintetében a magyar nyelvű hírportálok vezetnek. A kutatás rámutatott, minden második magyar felnőtt (54 százalék) legalább alkalmanként olvas ilyen tartalmakat, és népszerűek a fórumok, blogok is.
A Ritmus.hu legelőször a nyolcvanévesen is fiatal Bodrogi Gyulával, az örökké dolgozó színésszel készített interjút. Nincs olyan generáció, aki ne ismerné fel Bodrogi megmásíthatatlan hangját, és ne fakadna azonnal mosolyra annak hallatán. Magyarország kedvenc színésze most az életről, a színpadról (milyen együtt játszani Depardieu-vel), a közönségről, a vadászatról és mindenről vall, ami szívének kedves.
Ahogyan a Ritmus magazin sem csak a nőknek szólt, a Ritmus.hu-ra is érdemes kattintani mindenkinek, akit érdekelnek az egészségtippek, a wellness hírek, a hírességek mindennapjai, vagy egy jó recept, amivel meglepheti a családját. A heti programajánlóban pedig biztos, hogy bárki talál kedvére való kikapcsolódási lehetőséget.