Február 1-től a Multi-Pay kártya egészségpénztári zsebei megszűntek. A meglévő egyenlegek változatlanul költhetőek és gyarapíthatóak tagságtól függően patikakártyával vagy újpilléres egészségkártyával
A Multi-Pay és a vele stratégiai partnerségben lévő egészségpénztárak döntése értelmében a Multi-Pay kivezette a kártyáról az egészségpénztári zsebeket. A folyamat 2024. február 1-jével ért véget. Ezután a régi kártya egészségpénztári zsebével kezdeményezett fizetéseket a POS terminálok hibás pin visszajelzéssel elutasítják. Kérjük, hogy a közelmúltban kapott új egészségpénztári kártyájával vegye igénybe a pénztári szolgáltatásokat.
Ha nem kapta meg az egészségpénztártól az új kártyáját, kérjük jelezze a problémát a pénztári ügyfélszolgálaton telefonon vagy írásban az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu címen, ha a Patikapénztár tagja, az ugyfelszolgalat@ujpiller.hu címen újpilléres tagság esetén. A kézhez kapott kártyával aktiválást követően tudja felhasználni a megtakarítását, amelyet az eddig megszokott formában gyarapíthat és költhet.
Korábbi Multi-Pay kártyáját ne dobja el, ha van rajta olyan egyéb alszámla (ajándék, csekély értékű ajándék, élelmiszer, stb.), amelyen költhető egyenlege van. Ezeket továbbra is ezzel a kártyával tudja felhasználni az elfogadóhelyeken.
Hogyan kell aktiválni az új egészségpénztári kártyát?
A kézhezvételt követően kényelmesen és gyorsan, az igényei szerinti csatornán tudja aktiválni a kártyáját.
Interneten
Ha még nem regisztrált az egészségpénztár internetes ügyintézésében, tegye meg, hogy bárhonnan, bármikor intézhesse pénztári ügyeit a jövőben. A www.patikapenztar.hu oldalon a NetPénztárban vagy a www.ujpiller.hu oldalon az Online ügyintézésben válassza ki az aktiválni kívánt kártyát a Kártyáim menüpontban és kattintson az Aktiválom feliratra. Sikeres aktiválást követően a kártya átkerül az aktív kártyákat felsoroló mezőbe. A sikeres vagy sikertelen aktiválásról automata e-mail-üzenetet kap.
Automata call centerben
A +36 1 210 9790 számon a kártyaaktiválás menüpontot kell kiválasztani, és a telefon billentyűzetének segítségével meg kell adni az új kártya számát, a kártyán szereplő tagazonosítót és a kártyabirtokos születési idejét (év, hó, nap).
Személyes ügyintéző által
Hívja a +36 1 210 9790 telefonszámot a hét első munkanapján 8:00–20:00 óra között, egyéb munkanapokon 8:00–16:00 óra között vagy fáradjon be személyesen a 1022 Budapest, Bimbó út 18. szám alatt található ügyfélszolgálati irodába ügyfélfogadási időben.
Az új kártyával mi változik még?
A klasszikus egészségpénztári kártyával jogosulttá válik minden szolgáltatásra. Vásárolhat a Pénztár webshopjában (www.penztarbolt.hu), ahol egészségpénztári kártyára elszámolható és nem elszámolható fittness-eszközöket, matracokat, ülőpárnákat, gyógytermékeket vásárolhat. Ha a kosarában kizárólag pénztári megtakarításból fedezhető termékek kerülnek, a szállítási díjat is kiegyenlítheti az egészségkártyájával.
A jövőben nem lesz akadálya annak, hogy részt vegyen a Pénztár hűségprogramjában és beváltsa a gyűjtött pontjait a pontgyűjtő program szabályzatának megfelelően. Ezzel spórolhat napi kártyás költésein vagy a kártyagyártási díjon.
A jövőben a kártyaolvasó terminálok nem fognak kódot kérni a fizetéskor, hiszen az új kártyával kizárólag az egészségpénztári tagsága során keletkezett megtakarításához fér hozzá. A mindenkori aktuális egyenlegét a jövőben a pénztár oldalán, az internetes ügyintézésre történt regisztrációt követően tudja megnézni. A Multi-Pay oldalán látható összeg nulla lesz.