Biztonsági intézkedések a Multi-Pay irodájában (2020.05.05.)

Az irodai munka fokozatos újraindítása a küszöbön áll, de a munkavállalók nem ugyanabba a környezetbe fognak visszatérni, mint amit március közepén elhagytak. A COVID-19 átalakítja az irodatereket mind a kisebb, mind a nagyobb cégeknél. Nálunk is.

Az elmúlt másfél hónapban kiderült, remek csapata van a Multi-Paynek, amely tagjai – bár nálunk korábban ismeretlen volt a home office – gyorsan és sikeresen átálltak az otthoni működésre. Az is bizonyosságot nyert, hogy a vezetőség távolról is tudja motiválni a munkatársakat, de képes minden segítséget megadni, ha valakinek szükség van a személyes jelenlétére. Az is kiderült, a partnereink is nyitottak az új munkarendre: az online kommunikáció és dokumentumküldés semmilyen fennakadást nem okozott.

Ennek alapján biztosra vehető, néhány most bevezetett gyakorlat a működésünk szerves része marad a jövőben is annak ellenére, hogy májustól fokozatosan újranyitjuk az irodát. Kialakítottuk azokat a biztonsági intézkedéseket, amelyekkel garantálni tudjuk munkavállalóink és partnereink biztonságát. A célunk, hogy a munkatársaink számára hosszú távon is maximálisan biztonságos munkahelyet teremtsünk, ahol minden feltétel adott a pénztártagok és a céges partnereinek maradéktalan kiszolgálásához. Ezért

  1. lehetőséget biztosítunk munkatársainknak COVID-19 tesztre,
  2. monitorozzuk a tömegközlekedési eszközök használatát. Amennyiben veszélyesnek érezzük (vagy a kollégák annak érzik), lehetőség van más alternatívára. Ilyen például a megosztáson alapuló közlekedési módok – például a Mol Bubi vagy az e-robogó, a Blinkee.city. A használatukhoz támogatást biztosítunk. Ha valaki a vírushelyzetre való tekintettel úgy dönt, hogy biciklit vásárol, a járgány árához is hozzájárulunk egyedi egyeztetéseket követően.
  3. Mindenkinek biztosítunk maszkot és gumikesztyűt korlátlan mennyiségben.
  4. Munkába érkezéskor kötelező a testhőmérséklet-mérés.
  5. Az irodában is kötelező a távolságtartás! A munkaállomásokat egymástól távolabb helyeztük el.
  6. Az iroda területét zónákra osztottuk és minden zónában csak korlátozott számú munkatárs tartózkodhat. Az étkezőben is úgy alakítottuk ki a teret, hogy mód legyen a 1,5 méteres távolság betartására. Egyszerre csak három munkatárs lehet a helyiségben.
  7. Minden asztalra kézfertőtlenítő sprayt helyeztünk, a mosdókban pedig csak papírkéztörlőt lehet használni.
  8. A recepciós pultra plexi került a cseppfertőzés megakadályozása érdekében.
  9. A munkatársak jelenléti táblázatban írják, hogy ki melyik nap hánytól hányig szeretne bejönni az irodába. Így elkerülhető a tumultus. A beosztás mindig egy hétre előre készül.
  10. Az irodát minden este kitakarítják, fertőtlenítik.

Fotó: unsplash.com


Vissza

Multi-Pay® Zrt.
Székhely:
1022 Budapest, Bimbó út 18.
Ügyfélszolgálat: (06 1) 210 9797
Telefon: (06 1) 210 9774
E-mail cím:
multi-pay@multi-pay.hu
Bankszámlaszám:
10702019-65910144-51100005
Copyright © Multi-Pay Zrt. Minden jog fenntartva.
map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off map1_on map2_off map3_off map4_off map5_off map0 map2_on map1_off map3_off map4_off map5_off map0 map3_on map1_off map2_off map4_off map5_off map0 map4_on map1_off map2_off map3_off map5_off map0 map5_on map1_off map2_off map3_off map4_off map0 map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off