Biztonsági intézkedések a Multi-Pay irodájában (2020.05.05.)
Az irodai munka fokozatos újraindítása a küszöbön áll, de a munkavállalók nem ugyanabba a környezetbe fognak visszatérni, mint amit március közepén elhagytak. A COVID-19 átalakítja az irodatereket mind a kisebb, mind a nagyobb cégeknél. Nálunk is.
Az elmúlt másfél hónapban kiderült, remek csapata van a Multi-Paynek, amely tagjai – bár nálunk korábban ismeretlen volt a home office – gyorsan és sikeresen átálltak az otthoni működésre. Az is bizonyosságot nyert, hogy a vezetőség távolról is tudja motiválni a munkatársakat, de képes minden segítséget megadni, ha valakinek szükség van a személyes jelenlétére. Az is kiderült, a partnereink is nyitottak az új munkarendre: az online kommunikáció és dokumentumküldés semmilyen fennakadást nem okozott.
Ennek alapján biztosra vehető, néhány most bevezetett gyakorlat a működésünk szerves része marad a jövőben is annak ellenére, hogy májustól fokozatosan újranyitjuk az irodát. Kialakítottuk azokat a biztonsági intézkedéseket, amelyekkel garantálni tudjuk munkavállalóink és partnereink biztonságát. A célunk, hogy a munkatársaink számára hosszú távon is maximálisan biztonságos munkahelyet teremtsünk, ahol minden feltétel adott a pénztártagok és a céges partnereinek maradéktalan kiszolgálásához. Ezért
lehetőséget biztosítunk munkatársainknak COVID-19 tesztre,
monitorozzuk a tömegközlekedési eszközök használatát. Amennyiben veszélyesnek érezzük (vagy a kollégák annak érzik), lehetőség van más alternatívára. Ilyen például a megosztáson alapuló közlekedési módok – például a Mol Bubi vagy az e-robogó, a Blinkee.city. A használatukhoz támogatást biztosítunk. Ha valaki a vírushelyzetre való tekintettel úgy dönt, hogy biciklit vásárol, a járgány árához is hozzájárulunk egyedi egyeztetéseket követően.
Mindenkinek biztosítunk maszkot és gumikesztyűt korlátlan mennyiségben.
Munkába érkezéskor kötelező a testhőmérséklet-mérés.
Az irodában is kötelező a távolságtartás! A munkaállomásokat egymástól távolabb helyeztük el.
Az iroda területét zónákra osztottuk és minden zónában csak korlátozott számú munkatárs tartózkodhat. Az étkezőben is úgy alakítottuk ki a teret, hogy mód legyen a 1,5 méteres távolság betartására. Egyszerre csak három munkatárs lehet a helyiségben.
Minden asztalra kézfertőtlenítő sprayt helyeztünk, a mosdókban pedig csak papírkéztörlőt lehet használni.
A recepciós pultra plexi került a cseppfertőzés megakadályozása érdekében.
A munkatársak jelenléti táblázatban írják, hogy ki melyik nap hánytól hányig szeretne bejönni az irodába. Így elkerülhető a tumultus. A beosztás mindig egy hétre előre készül.
Az irodát minden este kitakarítják, fertőtlenítik.