Multipayes elfogadóhelyek Az Év Kereskedője verseny győztesei között (2017.10.01)
Az idén másodszor meghirdetett Az Év Kereskedője verseny dobogójára több Multi-Pay® kártyát elfogadó üzlet is felkerült. A megmérettetésen 3 kategóriában indulhattak a cégek, amelyek a nevezésükkel automatikusan versenybe szálltak Az Év Kereskedője elismerésért is.
A zsűri abszolút első helyezését A legjobb ügyfélélmény kategóriában győztes Cybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac érdemelte ki. A második helyezettnek járó elismerést a tavalyi győztes, a Multi-Pay® kártya több alszámláját is elfogadó Decathlon kapta. A harmadik helyért járó oklevelet pedig három kereskedő, a szintén multipay-partner Spar Magyarország, a Rossmann – a drogéria esetében a tematikus ajándékkártyák mögött is a független Multi-Pay® áll –, valamint a Laptop.hu vehette át. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban.
A felhívásra összesen 30 pályázat érkezett, a legjobbakat egy független, hatfős, szakmai zsűri választotta ki. A megmérettetés célja, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak – mondja a versenyt hirdető MasterCard.
Kategóriagyőztesek
A legjobb ügyfélélmény kategóriában olyan kereskedők szálltak versenybe, akik a termékértékesítés során extra élményt nyújtanak vásárlóiknak. A kategória győztese a Cybergastro, azaz KAJAHU közösségi étterem és piac lett, a második helyezettnek járó oklevelet pedig a Multi-Pay® partner Spar Magyarország vehette át az érdi Interspar áruházban megvalósított különleges vevőélményeket bemutató pályázatával.
A legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett online is értékesítenek. A pályázatokban szerepelt az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell, a kereskedő a fizikaihoz képest milyen különbségeket tapasztal az online értékesítésben, és ehhez milyen információkat, adatokat gyűjt, illetve milyen visszaigazolásokat kap a vásárlóktól. Ebben a kategóriában a Decathlon pályázata bizonyult a legjobbnak, kiemelkedően innovatív megoldásaival. Második a BOOK 24 lett többcsatornás eladói rendszerével, melynek része a könyvkuckó, a könyvautomata és még a mobilapplikáció is. A harmadik helyért járó elismerést az Online Príma Hungary kapta a webes és mobil bevásárlásokra fejlesztetett komplex kiskereskedelmi rendszeréről készített pályázatával.
A legjobb mobil app digitális fizetéssel kategóriában az IMO Hungary vitte el a fődíjat IMO Smart alkalmazásával, amely segítségével az ügyfelek könnyedén megtalálhatják a hozzájuk közel eső IMO autómosót, az alkalmazásból kiválaszthatják a mosóprogramot, és bankkártyával ki is tudják fizetni a szolgáltatást. Ebben a kategóriában olyan Magyarországon bejegyzett és hazánkban is értékesítő kereskedők nevezhettek, akik termékeiket mobil applikációs csatornán is értékesítik, és ezen keresztül a vásárlóknak valamely digitális fizetési megoldás használatát is nyújtják.