Ezek a játékok kerülnek leggyakrabban a karácsonyfa alá (2016.12.01)
A teljes játékpiaci forgalom 60-70%-a realizálódik a karácsonyi szezonban, ami idén a becsléseink szerint 27-31 milliárd forintot jelenthet – idézi egy friss felmérés eredményét a Ritmus.hu. A legnagyobb roham a Black Friday és Mikulás között, valamint a szentestét megelőző héten van. A kisgyermekes családok döntő többségében a Jézuska hozza az ajándékot, de a szülők Multi-Pay® kártyájának Ajándék zsebe is részt vehet az akcióban.
Az Ajándék alszámlát a munkáltató a bérnél kedvezőbb, 49,98%-os adózással töltheti fel korlátlan összeggel az egyes meghatározott juttatások címszó alatt. Erre akár az év utolsó hónapjában is van lehetőség, sőt, akár az év végi jutalmat is adhatja a munkáltató ebben a formában. Az Ajándék alszámláról játékért is fizethetünk például a legnagyobb hipermarketláncok kasszáinál (a 4444-es kóddal előhívható egyenleget elfogadó üzletek teljes listája).
A szülők közel kétharmada már novemberben elkezdi a karácsonyi ajándékok beszerzését, szinte mindenhol számíthatnak a gyermekek játékra, és minden második családban ruha is kerül a fa alá. Játékra a válaszadók 42%-a 5-10 ezer, 43%-a 10 ezer forintnál is többet költ.
A karácsonyi időszakában a játékvásárlások kosárértékének növekedésére számít Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője is. Szerinte tavalyhoz képest mind az online, mind a bolti forgalom bővülni fog: a webáruházakban átlagosan 8600 forintot hagynak a vásárlók, ami 5 százalékkal magasabb, mint az elmúlt évben, a bolti eladásban 8 százalékos bővülésre számít az ünnepek alkalmából, amely 6500 forintos átlagköltést jelent.