Ne maradjon le Ön se a november 20-ai programról! (2015.11.01)

Ahogyan Kardos György cafeteriaszakértő is rámutatott hírlevelünk 2. pontjában: érdemes minél előbb gondolkodni a következő évi cafeteria-menüről akár munkáltatóként, akár munkavállalóként. Ehhez azonban tisztában kell lennünk a lehetőségekkel, ismernünk kell a jogszabályokat, és a legális adóoptimalizálási trükköket. Minél felkészültebbek vagyunk akár munkavállalóként, akár munkáltatóként, annál hatékonyabban tudjuk kihasználni a rendelkezésünkre álló lehetőségeket.

A munkáltatók kívánságára összehívott Cafeteria 2016 Ankét egy kitűnő találkozási pont a HR szakma és a terület szakértői között. Itt mindenki új inspirációkat és ismereteket szerezhet, és kérdezhet az illetékesektől. Jöjjön el a Corvinusra 2015. november 20-án, hogy Ön se maradjon le a tudásról! A rendezvény előadói között ott lesznek az adóhivatal vezetői, a Corvinus Egyetem oktatói és Magyarország mérvadó cafeteria-szakértői. A konferenciát záró ebéden pedig tovább bővítheti üzleti kapcsolatait.

Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, 1093 Budapest, Fővám tér 8., 2001-es terem (2. emelet)
Időpont: 2015. november 20. (9-14 óra között)
Részvételi díj: 8 ezer HUF + ÁFA (A Patika-csoport tagjainak kedvezményes ár: 5 ezer HUF + ÁFA)
Jelentkezés: a jelentkezési lap kitöltésével

Részletes program

 9.00−9.30 Regisztráció
 9.30−9.40 Köszöntő
dr. Lukács Marianna
- Patika-csoport
Andrási Mónika - Budapesti Corvinus Egyetem, Vállalati Kapcsolatok és Karrier Iroda
 9.40−10.15  Váltás a gazdaságpolitikában a válságban megjelenő új vállalati modellek, a munkavállalók szerepe a tudásalapú gazdaságban, átalakulóban a teljesítmény fogalma, munkavállalók partneri szerepben.
dr. Trautmann László
, tanszékvezető, Budapesti Corvinus Egyetem Mikroökonómia Tanszékkutatási igazgató, Objektív Kutató Intézet Zrt.
 10.15−11.30 A cafeteria szerepe a személyi jövedelemadóban
dr. Andrási Jánosné, osztályvezető, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály
 11.30−12.00  Networking, kávészünet
 12.00−13.15  Hatékony cafeteria rendszer – elégedett munkavállalók Mekkora az optimális cafeteria keret, a juttatási rendszer hatékony tervezése a gyakorlatban, a kommunikáció és az informatikai megoldások fontossága, Multi-Pay® Cafeteria kártya alkalmazása, munkaerő megtartás, lojalitás növelése béren kívüli juttatások alkalmazásával, a 2015. évi törvényi változások kapcsán felmerülő többletadminisztráció és adójogi tapasztalatok.
Kardos György, 
Bonus-Cafeteria Kft.
 13:15−14.00  A minőség a génjeinkben van A Pénztártörvény 2015. évi változásában rejlő lehetőségek, az egészségpénztár szerepe a gyógyításban és az egészségmegőrzésben, a magán nyugdíjkasszák által nyújtott szolgáltatások újraértelmezése, a patikakártyás fizetési formák jövőbeni lehetőségei, az önkéntes pénztári szektor jövőbeni szerepe.
dr. Lukács Marianna,
  Patika-csoport 
14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

Vissza

Multi-Pay Zrt.
Székhely:
1022 Budapest, Bimbó út 18.
Ügyfélszolgálat: (06 1) 210 9797
Telefon: (06 1) 210 9774
E-mail cím:
multi-pay@multi-pay.hu
Bankszámlaszám:
10702019-65910144-51100005
Copyright © Multi-Pay Zrt. Minden jog fenntartva.
map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off map1_on map2_off map3_off map4_off map5_off map0 map2_on map1_off map3_off map4_off map5_off map0 map3_on map1_off map2_off map4_off map5_off map0 map4_on map1_off map2_off map3_off map5_off map0 map5_on map1_off map2_off map3_off map4_off map0 map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off