Már lehet igényelni Multi-Pay® POS terminált (2015.10.01)
Az ősz jelentős újdonságot hozott a Patika-csoport életében: a vállalat elindította a már régóta tervezett saját bankkártya-elfogadó szolgáltatását. A részletekbe dr. Lukács Marianna, a Patika-csoport vezérigazgatója avatja be a Multi-Pay® hírlevél olvasóit.
Miért döntött a Patika-csoport az új szolgáltatás, a saját POS terminál bevezetése mellett? - Az ezredfordulón egészségügyi profillal startolt cégcsoport partnerei igényeihez alkalmazkodva számos új szolgáltatással jelent meg a piacon. A Patikapénztár és Új Pillér egészségipari húzó-brand mellett 2007-ben a Tradíció Nyugdíjpénztárral és a Tempo Nyugdíjpénztárral elindult a nyugdíjágazat, majd 2010-ben a teljes körű céges cafeteria-szolgáltatásokat kínáló Multi-Pay® Cafeteria. Szinte magától adódott az ötlet, hogy belevágjunk a POS-telepítésbe is, hiszen a közel 20 ezer velünk szerződött kártyaelfogadóhelyen éves szinten egymillió fizetési tranzakciót bonyolítunk, jelenleg túlnyomórészt „idegen” banki terminálokon. Ez a háttér ugyan maximálisan megbízható, azonban számunkra jelentős költségekkel jár, amit a saját Multi-Pay® POS-telepítéssel részben ki tudunk váltani.
Elsősorban kiknek, mely cégeknek lehet jó döntés a Multi-Pay® POS? - Azt kell mondanom, hogy mindenkinek előnyös lehet a váltás, aki költségtudatos és abban gondolkozik, hogy forgalmában hónapról hónapra egyre nagyobb arányt képvisel a kártyás fizetés, és csökken a készpénz. A mellettünk való döntésben ugyanilyen fontos szempont lehet a termináljainkon automatikusan futó törzsvásárlói program, ami növeli a hűséges ügyfelek számát, ezzel bevételt generál.
Hogyan lehet elfogadóhellyé válni? - Szerencsések vagyunk, mert másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezünk a szolgáltatói háttér szervezésében és a velük való mindennapos kapcsolattartásban. A Multi-Pay® POS terminál hálózathoz való csatlakozás a patikakártya elfogadásánál már megszokott módon egyszerű. Telefonon vagy e-mailben történő jelentkezést követően munkatársaink személyre szabott ajánlattal keresik fel a jelentkezőket, így akár már egy-két héten belül használatba lehet állítani az új POS-okat.
A versenytársakhoz képest milyen előnyöket kínál a terminál? - A Multi-Pay® POS első és legfontosabb előnye, hogy a terminál kihelyezésével nem kell semmilyen kötelező, járulékosan megvásárolandó új szolgáltatást lekötni (pl. a POS-hoz új bankszámla nyitása). Ráadásul ezeken a POS-okon garantáltan díjmentes marad az általunk kibocsátott patikakártya elfogadása, szemben a versenytársakkal. A legnagyobb költségmegtakarítás azonban a bankkártyák elfogadására vonatkozó jutalékból jöhet, amire konkrét ajánlatot a forgalmiadatok alapján tudunk adni. Érdemes még a hűségprogramra is gondolni, hiszen a törzsvásárlói kártya feltöltésének teljes összege a kereskedők számára azonnali bevételt jelent.
Váltson most! Versenyképes ajánlatunkért hívja a 06 1 210 9774-es telefonszámot, vagy küldjön e-mailt a multi-pay@multi-pay.hu címre. A POS terminál telepítésre online is jelentkezhet ide kattintva.
A patikakártyával, ahogy eddig, ezután is fizethetünk minden magyarországi POS terminálon. A Multi-Pay® POS azonban ennél többet kínál. A Hűséges vagyok program ugyanis csak ezen fut, így teljeskörű kényelmi szolgáltatást tudunk nyújtani partnereinknek.
A Hűséges vagyok programról előző havi hírlevelünkben beszámoltunk. Kattintson ide, hogy mindent megtudjon a különleges kedvezményeket kínáló programról.