Ár, összetétel, eredet: így választanak kozmetikumot a magyar nők! (2015.07.01)

Vásárlásnál elsősorban az árcímke alapján döntenek a magyar nők, emellett a termékek összetételét és eredetét is kiemelten nézik. A származási hely is fontos számukra, ahogyan a különböző védjegyek és jelzések (például állatokon nem tesztelt, bio, vegán, alumíniumsó-mentes, stb.) is. Érdekesség, hogy a magyar nők csupán felének a döntését befolyásolja jelentősen a márkanév, míg körülbelül harmaduknak fontos csupán a választásnál a csomagolás, illetve a termék kinézete – derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett friss reprezentatív kutatásból. 

A magyar nők árérzékenységét tompíthatja a Multi-Pay® kártya, amellyel egyre több helyen költhetünk kozmetikai termékekre a Kozmetikum és tisztítószer alszámlánkról, illetve a nagyobb áruházláncokban számtalan más zsebből. A cafeteriára vonatkozó adótörvények értelmében 51,17%-kal adóznak az egyes meghatározott juttatások, ami a bérhez képest még mindig alacsonyabb közterhet jelent. Így ugyanakkora bruttó juttatásból végül több jut az adott árucikkre. Ezeknek a juttatásoknak ráadásul sem az összértékére, sem az egyes elemekre nem határoz meg plafonösszeget az SZJA törvény.

Sokan költenek keveset


Vissza

Multi-Pay Zrt.
Székhely:
1022 Budapest, Bimbó út 18.
Ügyfélszolgálat: (06 1) 210 9797
Telefon: (06 1) 210 9774
E-mail cím:
multi-pay@multi-pay.hu
Bankszámlaszám:
10702019-65910144-51100005
Copyright © Multi-Pay Zrt. Minden jog fenntartva.
map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off map1_on map2_off map3_off map4_off map5_off map0 map2_on map1_off map3_off map4_off map5_off map0 map3_on map1_off map2_off map4_off map5_off map0 map4_on map1_off map2_off map3_off map5_off map0 map5_on map1_off map2_off map3_off map4_off map0 map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off