A Multi-Pay® Hűséges vagyok programja kapcsán feltérképeztük a hűségprogramokat előző havi hírlevelünkben és arra is kíváncsiak voltunk, hogy vajon olvasóink vásárlási szokásait miként befolyásolják az egyes pontgyűjtő akciók, hűségprogramok. Nos, azt kijelenthetjük, hogy valamennyi válaszadónk találkozott már ilyen programmal, de lényegében a legtöbbünket a termék ára befolyásol, amikor a vásárlás mellett döntünk, vagy üzletet választunk. Bár a válaszadók negyede általában kihasználja a pontgyűjtésből eredő hasznokat, önmagában az, hogy egy bolt tagja-e valamilyen pontgyűjtő együttműködésnek, vagy honorálja-e valamilyen módon a visszatérő vásárlókat, még nem elég érv a fogyasztók számára. A minőség és a választék szempontokat toronymagasan megelőzve a versenyképes ár került a választást befolyásoló tényezők élére.
Befolyásolják vásárlási szokásait a hűségprogramok?
a) Nem. Ott vásárolok, ahol minőség és választék szempontjából a legjobbat kapom. 16,6%
b) A pénz számít leginkább. Amennyiben a hűségpontokkal megtakarítást érek el, a programhoz csatlakozott üzletet választom. Ha viszont tudok olcsóbb helyet, ott vásárolok. 58,3%
c) Igen. Általában ugyanott vásárolok kihasználva a pontgyűjtésből eredő hasznokat. 25%
d) Nem tudom. Még nem kerültem ilyen választási helyzetbe. 0%
Köszönjük, hogy válaszaival segítette a munkánkat!