Vírusmentes juttatások év végén (2020.12.01)

Év végén sok cég szeretne köszönetet mondani partnereinek az egész éves együttműködésért, munkavállalóinak a koronavírus-helyzetben való helytállásért. Idén azonban nem lesznek karácsonyi rendezvények, vacsorák, összejövetelek, így marad az extrapénz.

Karácsonyi vacsora vagy év végi csapatépítő helyett idén a pénzjuttatásoké a főszerep a COVID-19 miatt. Sem a munkáltatónak sem a munkatársnak nem mindegy, hogy végül az adott keretből mennyi pénznek örülhetnek a kollégák.

Érdemes átgondolni, hogy a kedvezményesen adózó lehetőségek közül van-e, amit még nem használt ki a vállalat, kevés adminisztrációval jár, és maximális örömet okoz a munkatársaknak. Utóbbi szempont különösen ma kerülhet a főszerepbe, amikor a járvány megmutatta, hogy a szolidaritás és az egymásért vállalt felelősség az éles helyzetekben még erősebbé teszi a közösséget.
Íme, 3 ötlet:

a) Multi-Pay® ajándékkártya

Csekély értékű ajándékot a minimálbér 10%-áig adhatunk 35,99%-os adózással egyes meghatározott juttatásként egyszer az évben. Aki még nem használta ki ezt a lehetőséget, akár minden dolgozóját meglepheti a legfeljebb 16 100 forintot tartalmazó Multi-Pay® kártyával. Van olyan vállalat, amely például a karácsonyi céges vacsorát helyettesíti a névre szóló elektronikus utalvánnyal.

A kártyával országosan számos üzletben tudnak fizetni a munkatársak, többek között a dm, a Tesco, az Auchan, a Spar, a MediaMarkt, a Decathlon, a Jysk, a Rossmann, a Líra, a Takko hálózatokban. Így mindenki azzal lepheti meg magát a céges juttatásnak köszönhetően, amire igazán szüksége van az ünnepi készülődéshez. 
Kérjen információt e-mailben a multi-pay@multi-pay.hu címen.

b) Saját termék, szolgáltatás Multi-Pay® kártyán

Számtalan kereskedelmi vállalat döntött úgy ezekben a hetekben, hogy egyszeri hozzájárulással köszöni meg munkatársainak a helytállást. A dm Magyarország például 50 000 forint értékű juttatást adott minden munkatársának Multi-Pay® kártyára, amelyet a dolgozók a vállalat üzleteiben tudnak elkölteni. Partnerünk kiemelte, nagy hangsúlyt fektetnek a munkatársak és a vásárlók egészségvédelmére, és prioritás számukra a munkahelyi stabilitás biztosítása is.

Az ilyen jogcímen biztosított, a cég hálózatában költhető juttatás bérként adózik, azonban megtestesíti a vállalat kiemelt figyelmét év végén a dolgozói felé és hozzájárul az üzlet forgalmának növekedéséhez és a márkahűség fokozásához.

A Multi-Pay® legnagyobb hozzáadott értéke, hogy az adminisztráció terheit leveszi partnerei válláról. Legyen szó bármelyik szolgáltatásunkról a nyilvántartást, pénzkezelést, kártyarendelést és megszemélyesítést mi végezzük. Szerződéses partnereink online felületünkön a nap 24 órájában intézhetik a szolgáltatással kapcsolatos ügyeiket, minden nagyobb partnerünkkel pedig dedikált szaktanácsadó foglalkozik. A beérkező telefonhívásokat nem egy automata fogadja, néhány percen belül hús-vér ügyintéző válaszol a kérdésekre.

c) Egészségkártya

A Multi-Pay® kártyával is költhető egészségpénztári juttatás is felértékelődött. Partnerünk, a Patika-csoport pénztárai is készen állnak régi és új munkáltatói partnereik év végi rohamára. Azok a vállalatok, amelyek az év során már megkötötték a célzott támogatási szerződést, most elég, ha a havi adatszolgáltatásban a pulykapénzzel emelt összeget írják be. Amennyiben havi rendszeres juttatásként biztosítást ad a vállalat, a szerződés módosításával tudnak pluszjuttatást is biztosítani a munkatársaiknak vagy azok bizonyos körének.

Nem bonyolultabb a dolguk a cégeknek, amelyek idén nem adtak célzott egészségjuttatást, de az év végi dolgozói juttatást szívesen adnák egészségcélra. Ők a Patikapénztár és az Új Pillér oldaláról letölthető támogatási szerződés vagy munkáltatói szerződés (munkáltatói tagdíj-kiegészítés esetén) kitöltésével jelezhetik a pénztárak felé a szándékukat. A még nem pénztártag munkavállaló az online belépéssel néhány perc alatt azzá válhat. További információkért érdemes ellátogatni az egészségpénztárak oldalára (www.patikapenztar.hu; www.ujpiller.hu)

A munkáltatói tagdíj-hozzájárulásként biztosított év végi pénz után a cég a bérterhekkel megegyező adót fizet, a munkavállaló pedig bármilyen pénztári szolgáltatásra költheti a juttatást. Ebben az esetben a pulykapénz után a dolgozó 20%-os szja-visszatérítést vehet igénybe.

A juttatásokkal kapcsolatos kérdéseikre a munkaltato@patikapenztar.hu e-mail-címen kaphatnak választ.

Fotó: freepik.com


Vissza

Multi-Pay Zrt.
Székhely:
1022 Budapest, Bimbó út 18.
Ügyfélszolgálat: (06 1) 210 9797
Telefon: (06 1) 210 9774
E-mail cím:
multi-pay@multi-pay.hu
Bankszámlaszám:
10702019-65910144-51100005
Copyright © Multi-Pay Zrt. Minden jog fenntartva.
map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off map1_on map2_off map3_off map4_off map5_off map0 map2_on map1_off map3_off map4_off map5_off map0 map3_on map1_off map2_off map4_off map5_off map0 map4_on map1_off map2_off map3_off map5_off map0 map5_on map1_off map2_off map3_off map4_off map0 map0_0 map1_off map2_off map3_off map4_off map5_off